söndag 3 oktober 2010

sjusovare söndagen 3/10

I morse sov jag till kvart i sju. Jag vaknade inte en enda gång under natten, är det inte otroligt! Jag sover bättre nu än för både en och två månader sedan. Förmodligen har jag lärt mig vältra mig smidigt i sömnen utan att vakna.

Idag fyller min pappa år! Mina föräldrar kommer hit en sväng för att fira honom lite senare idag. Jag tänkte att -vem vet, rätt som det är behöver de passa djuren för att somliga andra måste in till förlossningen...? Men, nej, vi blir nog hemma idag igen :-)

Maxime vaknade precis upp och säger att han känner sig förkyld. Se vad du gör nu bebis.... Vi planerar med mat, tid och fysiskt välbefinnande, men sen när du inte kommer så tar maten och tiden slut (en fullspäckad vecka med alla barnen väntar imorgon) OCH din pappa går och blir sjuk...

På tal om mat så är jag less på att bunkra upp och bunkra upp och.... Vi är inget bra på det för vi äter bara upp det godaste hela tiden :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar