fredag 22 oktober 2010

2 veckor idag!

Pluttis 2 veckor, på väg ut på promenad



pyjamas från Petit Bateau, fått av moster Annikki med familj, jacka från Kiddies




Söndagen den 17/10 nedan, i pappas famn



Igår var vi på bvc. Pluttis hade inte gått upp mycket alls, förmodligen beror det på att hans mage har krånglat så och att han gör av med en massa energi när han gråter. Nu har vi köpt minifom och semperdroppar och håll tummarna att det funkar. Det känns lite bättre idag, men jag vågar knappt hoppas... Men det är klart jag gör! Lilla M äter som bara den i alla fall...

Idag är det fredag, så det blir lite Idol och soffhäng med hela familjen. Jag har köpt marabou choklad (men får inte äta själv för att skona bebismagen...), ska laga lasagne och till efterrätt blåbärspaj.

Alma är hos en kompis, Vincent, Maxime och jag sitter framför våra datorer, Leo fixar oboy i köket och Lille M har mjölkkoma i mitt knä :-)

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar