onsdag 6 oktober 2010

Datumet är passerat....

Den blev inte bebis i tid (eller vad man ska säga). Datumet passerades igår. Igår höll det på att bli barn, men det stannade av. Inte så roligt alls.

Jag vaknade på morgonen innan klockan och kände hur det drog igång. Visserligen satt värkarna lite konstigt, mycket i ryggen och även ner i ena benet, men också i magen och de kom regelbundet för att plana ut ett tag senare på förmiddagen. Jag somnade en stund och när jag vaknade var det i princip lugnt.
Hur som helst var det otroligt frustrerande att mentalt ställa in sig på att föda, för att sedan inse att det inte skulle ske. Och det här var inte första gången. Men det mest lurigaste av dem...

Nu sitter jag här på min födelsedag, klockan är halv 3 och jag kan inte sova. Det får bli lite jobb...

Ha en bra allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar