torsdag 7 oktober 2010

Födelsedag igår

Det var inte min bebis födelsedag utan min. Blev väckt på morgonen av Maxime, barnens och Maximes mamma. Jättemysigt! Jag hade till och med glömt att det var min födelsedag!
Resten av dagen var tyvärr riktigt deppig, vädret var dåligt och jag jobbade, handlade mat, surfade och sov.
På kvällen lagade Maximes mamma supergod middag! Jag är verkligen imponerad över allt hon kan. I morse lagade hon langos till barnen - hur många barn får det till frukost innan de går till skolan??? Barnen var jättestolta över att hon sedan följde med dem till bussen :-)

Men bebis låter vänta på sig. Vet inte vad det är frågan om? Det känns som om vi har blivit lurade att skaffa prylar och förbereda oss på nåt som inte kommer att hända. Väldigt märklig känsla.
Jag får jobba stenhårt med alla negativa känslor och det går inte alla gånger.

Igår byggde Maxime en vagga, bara sådär! Den är superfin! Skulle fota med mobilen igår men det var för mörkt. Nu är trät spacklat (för den ska målas), men jag ska se om jag inte kan lägga upp en bild på den ändå! (På tal om att fixa grejer till bebisen som aldrig kommer....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar