torsdag 13 januari 2011

hejsan svejsan

Det är sällan jag loggar in på datorn, men nu så!
Jag har varit hos grannen och lånat hennes dator, behövde fixa ett par fakturor som jag skulle ha skickat i oktober, men vad hände med tiden? Jag har inte hunnit något utöver bebis och lite till... nja, lite till då...

Idag var vi en sväng till Ikea och handlade lite smågrejer. Vi hade även en del som skulle lämnas tillbaka, därav utflykten dit. Och just det, Annikki, räkmackan var jättegod! :-)

Lille M börjar bli stor och rolig. Han är också arg i bland ;-) Just nu sover han i vår säng, men när han vaknar ska han få se baby-gymmet vi lånat av grannarna. Inatt ska vi se om han inte kan sova i vaggan för vi har köpt en madrass till den. Liften är för liten att sova i på natten. Fyi så sover han i vår säng endast...
Han älskar sin stora vagn, Emmaljungan, och sover som en liten prins i den. Napp har han börjat med, yippie! Just nu är favoriten en rosa...

Jag fick ett par stövlar av Maxime i förrgår. Det var en julklapp, men den tog god tid på sig att levereras. Ett par Uggs, stickade, MEN, de var för små. Så tråkigt... Så det blir väl blocket, eller om nån läser så hör av er - stl 38, svarta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar