lördag 1 januari 2011

Gott Nytt År!!!

Gott nytt år önskar jag mina kära! Hoppas det blir ett fint år med
mycket lycka!
Jag ser framför mig ett år fullt av bebisutveckling, kanske lite
jobb, men utöver det är det väldigt ovisst. Den som lever får se.
Ännu ett härligt, svenskt ordspråk.
Vad vill jag göra i år annars?
Jag vill inte stressa, jag vill umgås mer med mina vänner, jag vill
åka båt, jag vill besöka inspirerande platser och njuta av livet och
barnen.
Varenda år brukar jag önska att jag ska bli starkare mentalt så det
får gälla i år med. Några speciella nyårslöften har jag inte då
jag inte röker, snusar, lider av övervikt och ytterst sällan dricker
alkohol. För er som avlagt ett löfte håller jag tummarna att ni
finner styrka och kraft att nå ert mål.

Nu ska jag titta på och njuta av mitt lilla underverk intill mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar