fredag 21 januari 2011

Fredag idag!

De stora barnen är med sin pappa och vi andra ska till Maximes pappa på födelsedagsmiddag. Vad annars? Trött som vanligt, men glad ändå :-)
Plutten har sovit mycket idag så han kanske skojar runt en hel del i kväll... eller inte, det visar sig.
Vi har precis kollat på film och haft en riktigt skön dag. Maxime är också hemma just nu så vi får mycket tid tillsammans - härligt!

Igår var jag i stan och hälsade på kompis en med bebis. Jag kutade runt på stan och jagade ett presentkort från detta ställe FEET & NAILS till vännen, för hon har nyligen fyllt år. Hon fick det av mig och en annan gemensam kompis. Tror hon blev glad ;-)
Hur som helst gick jag nog av mig minst ett kilo som jag rände runt. Jag hade lovat Leo lyxig chokladdryck och till min glädje låg CHOKLADFABRIKEN på samma gata :-) Fick med mig lite macarons därifrån också som vi åt efter lunchen kompis fixade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar