fredag 19 mars 2010

Hemma efter besök i Uppsala

Nu har jag fått lite skäll för att jag inte har skrivit på länge och jag skäms... Men det finns en anledning och snart ska jag börja pumpa in inlägg tänkte jag :-)

Hur som helst har jag varit i Uppsala några dagar denna vecka eftersom jag håller på att hjälpa en förskola ta fram ett förslag för hur de vill ha sin(a) förskolegård(ar). Ironiskt nog är det mina barn fd dagis... Så kan det gå, men det är kul att komma igång i alla fall! Jag har ansökt om registrering av mitt företag, ansökt om F-skattesedel osv, så snart ska jag offentliggöra namnet!

Annars då? Jo, jag fick med mig en liten varelse till Alma, hon fyller ju år på lördag. Och självklart ska ni få se den lilla, för den är verkligen liten....
Ha det bra så länge!


Hon ska heta Leia och är en blandning mellan Lejonhuvud och Hermelin!
(Obs! Det är inte mina händer utan pappans i familjen som sålde ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar